Monday, September 9, 2013

rühime rühime mäest üles! Mount Kenya 4985m

Kohtumine kõigi naistegruppidega on nüüdseks läbi ja meil on kaks vaba nädalat, et Keenias ringi vaadata, mida me agaralt ka teeme.
Otsustasime alustada Mount Kenya vallutamisega, why not! Ma ei ole mingi eriline mägironija ega ka mingi makarongi jalg, aga vot see oli raske! Aga raske või mitte tippu me jõudsime ja nüüd olles India ookeani ääres kookospähkel kukub pähe, on hea tagasi vaadata ja enda üle natukene uhke olla:)
Matkasime kokku 4päeva ja tunne ja maastik oli midagi sarnast nagu sa võid näha sõrmuste isandast või kääbikust aga vahe on selles, et ma ise olin üks kääbik!
Varustus kui seda võib nii nimetada oli lihtsamast lihtsam.Ostsin kõige soojema jope, mida turul nägin, kindad, mütsi, vanaisa stiilis aukus püksid, sada kilo §okolaadi ja kummikomme ja matk võis alata.
Õnneks oli meil üli äge teejuht, kes vist teadis, et me ei ole nii hästi varustatud ja tal olid kotis veel ekstra paar pükse ja kampsun. Milline vedu, sest ma juba mõtlesin, et keeran enda aluspesu ka endale ümber kaela, et vähegi soojem oleks! Kaya ärkas esimene öö üles ja mõtles,  et maavärin on meid tabanud...aga ei, see olin hoopis magav mina, kes külmast värisedes tema kõrval rappus;)
Teisel päeval saime normaalselt vihma, rahe sarnast asja ja jõudsime     järgmisse ööbimiskohta ligumärgadena. Mount Kenya ei ole mingi Austria suusakuurort, kus sa saad kamina ääres oma jalgu soojendada ja kuuma kakaod juua. Tuld teha ei tohi ja ainuke asi, mis sooja annab on söögi tegemiseks mõeldud parafiinil töötav "pliit". Nii me siis istume ümber selle sooja ja unistame, et meie riided või vähemalt jalanõud ära kuivavad. Sest öösel kell 2 on äratus ja kui ei saja, siis tuleb pingutada viimased 4-5tundi, et päikesetõusuks kohal olla! Kõik eesti keelsed ja inglise keelsed pahad sõnad, mida ma tean, leidsid varem või hiljem endale sobiva koha mäel kuna minu seest välja hüpata!Üks kord elus, enam kunagi mitte! Ja viis päeva matkates pesemata olla on omaette klass! Kui me bussiga Malindi poole sõitsime, siis minu ja Kaya kehad kleepusid üksteise külge. Mahlapulk noh!


 









No comments:

Post a Comment