Thursday, August 8, 2013



Inimesed on siin söbralikud ja röömsad, lapsed karjuvad How are you?How are you? ja tahavad sind katsuda ja suured tervitavad omamoodi käepigistusega. Ilm Shiandas on siiamaani olnud troopiline, vahelduses päikese ja vihmaga. Elekter ja vesi tuleb ja läheb, kuidas ise tahab. WC (auk pörandal) muutus Nairobist lääne poole liikudes aina väiksemaks, aga ka see ei häiri, harjutabki täpsust. Kultuurišokki mul ei ole, aga lihtsalt väga huvitav, hea ja mönus on olla!
Kohale jöudmist tuli kuidagi ka tähistada ja nii me (mina, minu projekti partner Kaya ja meie ühine vabatahtlikust söber Ondrej) tegimegi Nairobi lähedal asuva slummi baaris kohalikega Piened Paugud!  Sellist baari sa kaardilt ei leia, aga Keenias olles vöid neisse mitu korda ära eksida küll!

Sorri, et kirjutan nagu saarlane. Ja muide..kui sulle meeldib internettida, siis siin on see voimatu.

Head isu!


 Minu tuba

Meie esimene toopaev naistegrupiga. Kingituseks saime terve banaanipuu taie banaane, suhkruroogu, magusaid kartuleid.Asante!

 Lapsi on siin palju. Ma motlen tosiselt palju! 5 last uhes peres on vahe, peab ikka kahe kohaline arv olema, siis oled viljakas ja hea naine.

Nairobi slummi restoran
 Ohtuti joome Kayaga kodus ginni ja ootame, et elekter tagasi tuleks, et suua teha.



Kingitus Nairobi s6bralt. Me panime talle nimeks Stoney (Keenia ingeri limonaadi j2rgi)




No comments:

Post a Comment